Sayfalar

Translate

3 Nis 2013

'ZENGİN' OLMAK İSTEYEN OKUSUN!




Evet elinizdeki bu kitap hayatınızı değiştirecek, bu felsefe zengin edecek, bu olumlama sizi bambaşka bir boyuta taşıyacak! Felan filan..

Açtım son ses Bob Marley'i, küfrettim kitaplara ve hayatı daha 'kaliteli, elit' kılacak tüm 'yaşam koçu' tavsiyelere!

Benim eksiklerim var tamam mı, bazen dibe vuruyorum, bazen kişiliğim bölünüyor, bazen gece yarısı aklıma bir şeyler geliyor ve en ateşli sevişmeleri yarıda bırakabiliyorum yazı masama oturmak için! Bazen deliriyorum, bazen bilge kadın kesiliyorum, orgazm taklidi yapabiliyorum, arkadaşlarımdan ayrılıp eve dönünce yatağıma gömülüp ağlayabiliyorum! Manik depresif hallere bürünebiliyorum, arkadaşımın sevgilisinden hoşlanabiliyorum, bazen küçük çocuklarla koşuyorum topuklu ayakkabılarımı çıkarıp!

İnsanım arkadaş! Ve eksiğim hep biraz.. Üzüntü, keder, acı.. Bunlar yaşanmamalı mı? Hep iyi ve zengin mi olunmalı? Bana ne renklerin enerjisinden! İtiraf ediyorum iç çamaşırlarıma kadar istisnasız siyah giydim ve çok iyi hissediyorum bugün....

Lanet olası her kanalda olumlu düşünme halleri! Tamam pesimist olalım, intihar edelim demiyorum; hatta önemsiyorum güzel düşünceyi ama Polyana'yı kınıyorum burdan! Ve gerçeğe hatta yolu düşerse hakikate davet ediyorum, böyle bir şey yok! Her şey toz pembe felan da değil! Afganistan'da kadınlara tecavüz etti amerikalı piçler, israil, çocukları bombaladı, Hiroşima yandı, Kürtler yurtlarından çıkarıldı..

Oldu evet tüm bunlar oldu! Şimdi Afrikalı çocuklara telkin etse, kürk giymiş kadınlar: 'Evet şimdi kendinizi bir fast food salonunda hissedin ve doyun' deyip rahatlatsa onları.. Evet ihtiyaç olan bu değil mi...

Şarlatanların dünyası bu aslında, yanlış yerde olduğumu hissetmemem mümkün değil! Ama yine de bizim gibi düşünenlerin emeğine ihtiyacı var bu dünyanın... 'Hakikat' ağır bir yük bu yüzden...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder