Sayfalar

Translate

5 Nis 2013

KAYIP ARANIYOR!!!


Biliyorum sıkıldınız benim derinlikli analizlerimden:) Biraz da hayatıma dair şeyler paylaşayım sizlerle. Bundan 2 ay kadar felan önce yaşadığım bir olaydan bahsedeyim önce. Bakalım özelimi anlatmak komnusunda da başarılı olabilecek miyim:) Ki hiç sanmıyorum..

Efendim büfeden geç saatte de olsa gazetemi aldım durağa geçtim salınarak. Kadıköy'de otobüs arıyorum karşıya geçmek için kullanacağım. Bir kadına sordum felan derken arkamda uzun boylu ve pek yakışıklı bir adam belirdi:) Dedi yardımcı olayım ki muhtemelen elimdeki gazeteyi referans alıp gösterdi bu cesareti. Şimdi burda sosyolojik bir gözlem yapmadan geçemeyeceğim:) Yazılı medyanın böyle bir yanı vardır yani kitlesi dar ve derinlikli bir yayınsa bu, karşındakiyle ismini felan bile sormadan yakınlık kurabilirsin en azından biz 'solcu' diye kendini tanımlayanlarda böyledir bu, yani doğallık..

Uzatmadan sadete geleyim.. Ya çok şirin ve sıcak gözlerle bakan bu adam iyice tarif etti yolu, arada espriler felan ama işte sonra iletişim aracı felan bunları paylaşmaya cesaret edemedik belkide:) İşte dostlar; 1.80 boylarında, Birgün gazetesi okuyucusu, 25-30 yaşlarında, 75 felan kilo, haddinden fazla yakışıklı ve yüzeysel bir okumayla anladığım kadarıyla kültürlü bu arkadaşı tanıyan gören varsa lütfen dönüş bana yapsın:))

Ya da o sensen çık gel 5 çayına, beraber Last Von Trier ya da Tarkovsky izleyebileceğimiz, Vivaldi dinleyebileceğimiz ve bisiklete binip beraber anarşist eylemlere katılabileceğimiz izlenimi yarattın bende:) 

Kendine iyi bak, küçüklerin ve büyüklerin gözlerinden öp benim için yoldaş:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder